2014年3月25日 星期二

姊妹化妝分享 - 超級謝謝愛鍚我的客人 ^3^ (新娘化妝BRIDAL MAKEUP/新娘試妝TRIAL/姊妹化妝/宴會化妝/annual dinner makeup/謝師宴grad din makeup)

很多時做姊妹化妝, 都趕頭趕命 ~
2小時完成6位
3小時完成9位都係平常事 !

而姊妹們更加忙, 要忙著準備好多事宜
所以好多時Ronnie 都會忙了影返妝相
但有唔少客人都好好, 
忙了一整日, 第二日都會補返d 靚相比我 !!!
真係超多謝你地 ~

其實做咩job都好, 新娘又好, 姊妹又好 ~
大部份客人都好好人好 nice !
兩樣我都鐘意接 ! 
做姊妹有時感覺輕鬆d ~
做新娘就可以見証住新人全日既祝福 ~


今批姊妹都係我地既作品 ! 
其實當日仲化了家姐和媽媽, 
好開心呢個客人對我既信任, 早在一年多前已叫我hold期幫手了~
其實客人預早hold 期, 都係對我地多一份信任和尊重, 
thank you ^3^

(新娘化妝BRIDAL MAKEUP/新娘試妝TRIAL/姊妹化妝/宴會化妝/annual dinner makeup/謝師宴grad din makeup)

Ronnie-L Makeup
E-ma​il : Ronnieleun​gMakeup@gmail.com
Whatsapp : 852-9581 4141

沒有留言:

張貼留言